Авторитетний світовий кліматичний виробник Daikin Industries, Ltd. отримав високу оцінку як компанія, що відзначається регулярними і надзвичайно важливими заходами щодо запобігання кліматичним змінам та розкриття корпоративної інформації, через включення її до Списку Екологічних Компаній A, який другий рік поспіль складає міжнародна екологічна некомерційна організація CDP, що керує глобальною системою розкриття екологічної інформації для компаній та органів місцевого самоврядування.
CDP – некомерційна організація, діяльність якої полягає у вимогах від компаній та органів місцевого самоврядування розкривати інформацію про екологічні проблеми, такі як скорочення викидів парникових газів, охорона водних ресурсів і захист лісів, на основі запитів на інформацію від глобальних інституційних інвесторів з високим рівнем зацікавленості у екологічних проблемах. Організація збирає, аналізує та оцінює інформацію про екологічну діяльність великих глобальних виробників і щорічно відбирає компанії, що найбільше відзначаються своїми ініціативами щодо збереження клімату та розкриттям важливої кліматичної інформації для свого Списку Екологічних Компаній A. У поточному фінансовому році CDP оцінила 15 000 компаній і обрала 283 найкращі глобальні виробники, включаючи 74 японські.
Як єдина в світі компанія, що виробляє кондиціонери повітря та холодильні агенти, Daikin забезпечує своїх замовників на всіх континентах якісною кліматичною продукцією та послугами, що використовують екологічні технології. Основний бізнес Daikin – кондиціювання повітря – допомагає покращити здоров’я та підвищити продуктивність людей, і як частина соціальної інфраструктури сприяє економічному розвитку. Широке використання кондиціонерів повітря також збільшує споживання електроенергії, що впливає на глобальне потепління. З метою сприяння зростанню бізнесу та одночасному пом’якшенню впливу на кліматичні зміни, Daikin започаткував ‘Бачення Навколишнього Середовища до 2050 року’, що спрямоване на нульові чисті викиди парникових газів від господарської діяльності компанії у 2050 році. Для досягнення цієї мети компанія сформулювала ‘Завдання Досягнення Вуглецевої Нейтральності’ як частину стратегії зростання у своєму Стратегічному Плані Управління Fusion 25 до 2025 фінансового року. На додаток до заходів на етапі розробки та виробництва екологічно чистих продуктів, компанія активно працює на усьому ланцюжку створення вартості, включаючи систему регенерації та повторного використання холодоагентів на ринку.
Отримавши це високе визнання як додаткову мотивацію, Daikin продовжуватиме забезпечувати комфортне кліматичне середовище для своїх замовників в усьому світі, а також робити свій вагомий внесок у реалізацію майбутнього декарбонізованого суспільства.