Навігаційний інструментарій Heating Solutions Navigator розробки Daikin для інсталяторів оснащений відтепер функцією швидкої генерації пропозиції

Навігаційний інструментарій Heating Solutions Navigator розробки Daikin для інсталяторів оснащений відтепер функцією швидкої генерації пропозиції

30.06.2022 / Новини Daikin

Брюссель, 13 червня 2022 р. – Компанія Daikin Europe вдосконалює свій цифровий навігаційний інструментарій Heating Solutions Navigator (HSN), що допомагає інсталяторам підчас встановлення систем і оснащений відтепер функцією швидкої генерації пропозиції. Завдяки цій функції інсталятори можуть створювати пропозиції або замовлення лише кількома кліками миші, що підвищує зручність роботи для технічних фахівців та рівень задоволення клієнтів. Програма Heating Solutions Navigator є частиною екосистеми Stand By Me компанії Daikin, розробленої для повної підтримки монтажників підчас роботи на об’єкті.

Нові пропозиції та замовлення лише кількома кліками

Daikin HSN horizontal.jpgНавігатор HSN компанії Daikin — це цифровий інструментарій, що допомагає інсталяторам від першого контакту з замовником до самої установки обладнання та введення її в експлуатацію. Відтепер навігатор оновлено новою функцією Quick Quotation, що дозволяє професіоналам Daikin всього за кілька кліків миші створити пропозицію та замовлення для всієї екосистеми Daikin, включаючи теплові насоси та тепло-випромінювачі, а також контролери і аксесуари. Завдяки підключенню до HSN, ціни на матеріали та пропозиції для замовлень автоматично надсилаються на платформу ProShop, що забезпечує фахівцям Daikin можливість створення оптимальної та вичерпної пропозиції для подальшої передачі її замовнику.

Клікніть на зображенні, щоб збільшити

Навігатор HSN є ідеальним інструментом для інсталяторів, що дозволяє їм підібрати ідеальне рішення відповідно до потреб замовника. Завдяки додатковій функції Quick Quotation інсталятори економлять багато часу підчас створення замовлень і пропозицій. Patrick Crombez, генеральний менеджер з опалення та відновлюваних джерел енергії Daikin Europe, коментує: «Функція швидкої генерації пропозиції є великою перевагою для обох сторін. Рівень задоволення суттєво підвищується як для інсталяторів, оскільки вони створюють цінову пропозицію за кілька хвилин, так і для споживачів, адже вони отримують пропозиції набагато швидше. У Daikin задоволеність замовників і монтажників є ключовим фактором для подальшого розвитку нашої продукції, і ми щодня працюємо над черговою оптимізацією процесів замовників з метою підвищення їхньої задоволеності. Ми переконані, що нова функція, що додана до навігатора HSN, зробить саме це».

Цифровий інструментарій для інсталяторів

Навігатор Heating Solutions Navigator — це цифровий інструментарій, призначений для підтримки професіоналів Daikin та інсталяторів в установці систем опалення. Його мета – забезпечити найкраще рішення для житлових будинків. Низка інструментів у цього рішення допомагає у конфігуруванні обладнання та налаштуванні його. Навігатор Heating Solutions Navigator, запущений у 2017 році, є прекрасним асистентом інсталятора від першого контакту з замовником до технічного обслуговування та ремонту обладнання підчас експлуатації.

Daikin HSN vertical.jpgНавігатор HSN є частиною екосистеми Daikin Stand By Me, розробленої для повної підтримки монтажників підчас їх роботи на об’єкті. Daikin пропонує підтримку з моменту першого контакту з замовником до встановлення обладнання, післяпродажного моніторингу та можливого ремонту. Усі інструменти, що допомагають установникам в роботі, пояснюються на карті ліній метро, де навігатор HSN є першою лінією, на яку потрібно їхати. Дізнайтеся більше про карту метро Daikin: https://daikinmetroline.eu/en-GB/

Клікніть на зображенні, щоб збільшити

Визначення термінів:

Heating Solutions Navigator: цифровий інструментарій для допомоги монтажникам від першого контакту з клієнтами до встановлення системи та введення її в експлуатацію.
Stand By Me: екосистема Daikin, що відстежує все, що стосується теплового насоса замовника. Замовник та інсталятор Daikin можуть мати доступ до неї. Замовники можуть керувати реєстраційними документами, записами про технічне обслуговування, коментарями щодо обслуговування, тощо. Легкий доступ до правильної інформації допомагає сервісному партнеру Daikin надавати швидке та якісне обслуговування замовників.
ProShop: система, що забезпечує широку додаткову підтримку з  метою забезпечення інсталяторів можливістю надання розширених професійних послуг замовникам і керування всіма проектами з підвищеною ефективністю.

Дисклеймер: цей прес-реліз опубліковано Daikin Europe. Продукція, представлена в цьому прес-релізі, може бути доступна не в усіх країнах.

: Daikin Europe N.V. / Переклад: ЛІКОНД

Отримайте інформаційну підримку дістріб`ютора щодо теплових насосів Daikin

Знайдіть дилера в вашому регіоні, отримайте умови продажу, сервісу та обслуговування теплових насосів

Завантажте актуальну інформацію щодо технічних характеристик, та іншіх даних стосовно теплових насосів Daikin.