Велика Британія: Компанія Daikin UK об’єднує зусилля з відомим англійським дизайнером інтер’єрів і телеведучим Laurence Llewellyn-Bowen в рамках кампанії з підвищення споживацької обізнаності щодо теплових насосів.
Кампанія під назвою Modern Home Must Haves триватиме до кінця року та має на меті позиціонувати теплові насоси як ключовий компонент кожного будинку з низьким вмістом вуглецю.
Кампанія заснована на дослідженні провідного світового кліматичного і опалювального фахівця Daikin, що опитало 2000 домовласників і орендарів щодо їхніх очікувань щодо сучасного будинку. Згідно з дослідженням, 81% респондентів вважають, що такі функціональні прилади, як тепловий насос, пункт зарядки електромобілів і сонячні батареї, відтепер є обов’язковими для сучасного будинку, а 90% погоджуються, що вони є ключовим фактором для покупців житла.
Тоді як 94% вважають, що кожна людина зобов’язана захищати навколишнє середовище для майбутніх поколінь, 81% бажають, щоб їхній існуючий будинок був більш екологічним, а 71% опитанних не знає, яким чином підвищити позитивний вплив на навколишнє середовище.
І, хоча 91% вважають, що уряд повинен зробити більше для припинення використання викопного палива в будинках Великої Британії, теплові насоси набрали відносно низькі 18% серед екологічно свідомого покоління. Такі прилади, як сонячні батареї (44%), вікна з потрійним склопакетом (43%), високоякісна ізоляція (36%), інтелектуальне освітлення (36%) і точки зарядки електромобілів (28%), вважалися більш бажаними, якщо би гроші не були критичним чинником.
“Дослідження чітко показує, що домовласники та орендарі стають більш обізнаними щодо навколишнього середовища”, коментує Iain Bevan, директор нового побутового бізнес-напрямку компанії Daikin UK. “Однак уряд має тісніше і активніше співпрацювати з оплювальною галуззю з метою роз’яснення споживачам про переваги теплових насосів і розвіяння багатьох міфів про цей тип екологічного опалення. Галузь теплових насосів не має на жаль достатньо ресурсів, щоб зробити це самостійно”.