Daikin та інші азіатські гравці очолюють перегони на ринку теплових насосів у США

Daikin та інші азіатські гравці очолюють перегони на ринку теплових насосів у США

СПОЛУЧЕНІ ШТАТИ: Нові стимулюючі заходи збоку уряду Сполучених Штатів для ширшого впровадження енергозберігаючих теплових насосів сприяли різкому зростанню попиту на цю технологію всередині країни. Саме тому, американські компанії, що не надто помітні в цьому опалювальному сегменті, намагаються наздогнати більш досвідчених ринкових гравців, перш за все таких як відомий японський опалювальний виробник Daikin Industries.

Більш широке впровадження цієї технології в Азії забезпечує місцевим компаніям перевагу над своїми американськими конкурентами.

Політика США щодо просування енергозберігаючих теплових насосів забезпечує потужний поштовх глобальному ринковому важковаговику Daikin та іншим азіатським гравцям. © Reuters

Наприкінці минулого місяця співробітники нью-йоркського комерційного офісу авторитетного глобального виробника опалювального та кондиціонерного обладнання Daikin демонстрували будівельним підрядникам свої професійні навички щодо встановлення теплових насосів.

“Ми спостерігаємо відчутне підвищення попиту на наше ноу-хау збоку підрядників, і тому проводимо технічні семінари і тренінги майже щодня”, зазначив співробітник Daikin.

У квітні Білий Дім оголосив $250 млн. субсидій на будівництво або розширення потужностей з виробництва теплових насосів. Це сталося одразу після введення в дію положення торішнього Федерального Закону про Скорочення Інфляції Inflation Reduction Act, що пропонує знижки до $8000 домогосподарствам, які придбали ці технологічні рішення.

Заходи, спрямовані на скорочення викидів парникових газів від кондиціонерів повітря для цілей опалення та охолодження, змусили Daikin та інші компанії поспішити скористатися цим бумом.

Daikin, other Asian players lead U.S. race for heat pumps 2.JPGУ травні Mitsubishi Electric також оголосила відкриття – через спільне підприємство – центру дистрибуції та навчання роботі з кондиціонерами повітря на базі теплового насосу в New Jersey.

Славетний кліматичний гігант Daikin Industries навчає будівельних підрядників установці теплових насосів у своєму офісі в Нью-Йорку. (Фото Kenji Asada)

При використанні для цілей опалення, теплові насоси більш ніж у п’ять разів енергоефективніші, ніж звичайні газові системи. Ця технологія використовується майже в усіх кондиціонерах в Японії, але лише в 20% у Сполучених Штатах.

Будинки в США, як правило, мають центральну систему кондиціювання повітря, яка охоплює всю будівлю, що суттєво ускладнює заміну наявного обладнання. Крім того, у Північній Америці, де температура взимку іноді може опускатися значно нижче -20°C, поки що не існує затвердженої і широко розповсюдженої технології теплового насоса, що могла би ефективно протистояти жорстоким холодам.

У США на опалення житлових і комерційних приміщень припадає понад 40% усього споживання енергії. Вторгнення росії в Україну підкреслило важливість енергетичної самозабезпеченості. За даними дослідницького оператора Global Market Insights, світовий ринок теплових насосів зросте з $50 млрд. у 2022 році до $165 млрд. у 2032 році.

США прагнуть якнайкраще адаптувати дедалі важливішу технологію теплових насосів.

Незважаючи на те, що Сполучені Штати є домівкою кількох відомих імен в галузі кондиціювання повітря, як то Trane Technologies або Carrier, Азія захопила лідерство у впровадженні теплових насосів. Наразі азіатські конкуренти, такі як Daikin або китайський виробник побутової техніки Midea Group, контролюють провідні глобальні ринки, тоді як Trane займає лише четверте місце.

Американські виробники змушені значною мірою покладатися на Азію для постачання великої частини системних компонентів.

“Занадто довго ланцюжок постачання продукції в сегменті чистої енергетики в нашій країні був надмірно залежним від іноземних джерел і недружніх країн”, підкреслює Jennifer Granholm, міністр енергетики США. “Наше відомство може допомогти зміцнити вітчизняну сонячну енергетику, виробництво теплових насосів і електромереж, водночас зміцнюючи економічну безпеку Америки”, додає Granholm.

Федеральний Закон про Скорочення Інфляції Inflation Reduction Act адміністрації президента Joe Biden про зниження інфляції виключає японських виробників електромобілів, оскільки законодавство надає перевагу вітчизняним виробникам. Кліматичний і опалювальний гігант Daikin планує збільшити потужність свого заводу в Техасі, хоча японську компанію може чекати невизначене майбутнє щодо політики США.

: ASIA NIKKEI / Переклад: ЛІКОНД

Отримайте інформаційну підримку дістріб`ютора щодо теплових насосів Daikin

Знайдіть дилера в вашому регіоні, отримайте умови продажу, сервісу та обслуговування теплових насосів

Завантажте актуальну інформацію щодо технічних характеристик, та іншіх даних стосовно теплових насосів Daikin.